Weer terug in Purmerend

24 september 2023 - Purmerend, Nederland

Zondag 24 september worden we weer wakker in onze eigen bed en zijn we weer thuis van een mooie reis door Italië. Even ontbijten en dan meteen de camper leeghalen en schoonmaken zodat we hem om 17.00 uur met pijn in ons hart kunnen inleveren. In de middag krijgen we een berichtje van de camper verhuurder of we de camper rond 20.00 uur in kunnen leveren. We hebben nu al 2 dagen cadeau gekregen van ze waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Na het inleveren van de camper vallen we wederom in een gat want in onze auto kunnen we niet staan en rondlopen of iets uit de koelkast pakken om te drinken/eten... Eenmaal thuis hebben we alles nog even op een rijtje gezet:

21 dagen op reis geweest

3711 KM gereden

70 KM gemiddeld

52 uur en 39 minuten reistijd

verbruik is 1 op 10,7

369 Liter Diesel getankt

4 city trips (Menaggio, Lucca, Volterra, Siena)

veel tolwegen

wandelingen 25 KM

fietsen 105,5 KM

Maximale hoogte 1170 meter

Door 8 landen gereden (Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italie, Oostenrijk, Luxemburg, Frankrijk, Belgie)

Ervaring rijker!

Wij hopen dat jullie net zo genoten hebben van onze verhalen als dat wij ze beleefd hebben.

Iedereen bedankt voor het lezen en voor de reacties en tot onze volgende reis!

Liefs,

Niels en Marjon

1. Anita:
    7 oktober 2023
    Zeker genoten, altijd fijn als het een geslaagde reis is geweest met mooie herinneringen.
  2. Jan:
    7 oktober 2023
    Het was weer mooi om het mee te beleven. Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's