Weer terug in Purmerend

25 september 2022 - Purmerend, Nederland

Zaterdag 24 september gaan we onderweg naar huis na een fantastische reis door Scandinavië. We vertrekken rond 10 uur vanuit Erica en zijn om 12.20 uur weer thuis. Meteen de camper leeggehaald en schoongemaakt zodat we hem om 16.00 uur met pijn in ons hart kunnen inleveren. Na het inleveren van de camper vallen we in een gat want in onze auto kunnen we niet staan en rondlopen... Eenmaal thuis hebben we alles nog even op een rijtje gezet:

• 19 dagen op reis geweest
  • 4122 KM gereden
  • wandelingen 30,88 KM
  • fietsen 212,5 KM
  • Maximale hoogte 1290 meter

Ervaring onbetaalbaar!!! Herinnering voor het leven!!!

Wij hopen dat jullie net zo genoten hebben van onze verhalen als dat wij ze beleefd hebben. Iedereen bedankt voor het lezen en voor de reacties en tot onze volgende reis!

Liefs,

Niels en Marjon

1. Jan:
    25 september 2022
    Leuk al die bonnetjes op de foto. Even afkicken en dan gaat het 'normale' leven weer beginnen. Bedankt voor de mooie verhalen en jullie gezelschap op de laatste dag. Liefs van ons
  2. Corrie en Maarten:
    Lekker hoor, weg gaan is leuk, maar na een mooie vakantie weer terug op je eigen plek is zeker ook weer heerlijk!