Laatste dagen bij familie in Aubenton

21 september 2023 - Aubenton, Frankrijk

Donderdag 21 september worden we al vroeg wakker. Omdat het weer overal nogal slecht is, hebben we besloten om naar Niels zijn zus te gaan in Aubenton (Frankrijk) en daar de laatste dagen van onze vakantie door te brengen.

We vertrekken al om 08.30 uur omdat het een lange dag rijden wordt. Het is 752 km vanuit Biberwier naar Aubenton dus een lange rit voor de boeg. Eerst nog even tanken want in Oostenrijk kost de diesel euro 1.81. Bij het betalen, kom ik heerlijke verse kaiserbroodjes tegen dus daar 2 van meegenomen voor onderweg.

Dan gaan we onderweg naar Frankrijk via Luxemburg. De rit is minder mooi in vergelijking tot gisteren. Rond 14.30 uur zien we de eerste mogelijkheid om een broodje te eten en even te plassen. Bijna overal waar we hebben gereden zijn ze bezig met de weg en zijn de afritten naar parkeerplekken afgesloten. Tot nu toe hebben we nog een droge rit.

Na de lunch en plaspauze gaan we de laatste 282 km rijden. In Luxemburg is het heel druk en staan we veel in de file mede ook omdat het met bakken uit de hemel komt.

Rond 18.30 komen we aan in Aubenton en kunnen we onze (schone)zus en zwager knuffelen. Ze hebben een rugby avond gepland met vrienden dus verhuizen we meteen naar de "bar". We borrelen wat en knabbelen wat zoutjes en kletsen lekker over onze beide vakanties.

Chantal heeft een heerlijke quiche gemaakt en daar genieten we ook nog van met wat sla en dan is het voor ons tijd om naar de camper te gaan om te gaan slapen. Het was een lange dag in de camper maar de avond was weer enorm gezellig!

1. Corrie en Maarten:
    23 september 2023
    Geniet van jullie laatste dagen en groetjes aan Chantal en Rene
  2. Chantal:
    23 september 2023
    Dank je wel , groetjes terug :-)
    Wat een mazzel dat wij in het reisschema passen. Heel gezellig weer even tijd samen.
  3. Jan:
    23 september 2023
    Van je familie moet je het maar hebben. Geniet nog van de laatste dagen en groetjes aan iedereen.