Spelletjes doen en heerlijk kletsen

22 september 2023 - Aubenton, Frankrijk

Vrijdag 22 september is een regenachtige en toch wel koudere dag in Aubenton en hebben we er deze keer wel aan gedacht om onze luik boven het bed niet zo ver open te zetten. Ja we leren een hoop van zo een reis met de camper.

Na het heerlijke ontbijt met stokbrood en croissantjes kletsen we nog even lekker met elkaar. De tijd vliegt om en voordat we het weten is het al weer lunch tijd. Chantal heeft een heerlijke soep gemaakt en er is ook nog een kaastaart. We smikkelen ervan en besluiten om na de lunch een spelletje te gaan doen. Het keez spel wordt tevoorschijn gehaald en dat is altijd spannend want Chantal en ik spelen altijd samen en Rene en Niels. Het gebeurd niet heel veel dat wij vrouwen winnen maar deze keer zal het tij keren.

We halen de fles witte wijn die we gekocht hebben bij de wijnboer en proeven er met z'n 4tjes van. Hij bevalt zeer goed omdat het heerlijk smaakt. En daarbij komt het ten goede aan ons spel. We winnen maar liefst 3x op rij en stoppen op ons hoogtepunt met spelen.

Het blijft regenen en dus een stuk wandelen of fietsen zit er vandaag niet in. We laten even onze camper zien en na onze rondleiding is Christopher ook gearriveerd. Gezellig om hem ook weer even te zien, knuffelen en te spreken.

Na het avondeten gaan we naar onze camper. Het is er best wel wat frisser (8 graden). We lezen nog wat in onze bedje met een deken over onze dekbedden en vallen daarna in een diepe slaap.

1. Jan:
    24 september 2023
    Nog lekker even genieten bij familie. De regen doet mij denken aan onze reis vorig jaar naar Portugal. Veel plezier en groetjes.