Mooi weer en laatste dag in Aubenton

23 september 2023 - Purmerend, Nederland

Zaterdag 23 september is onze laatste dag in Aubenton. We ontbijten weer samen met heerlijk stokbrood en genieten van elkaars gezelschap. Het is gelukkig mooier weer en af en toe schijnt zelfs de zon.

We besluiten om na de lunch nog even lekker een stuk te lopen in het bos. Wat een mooie omgeving is het toch en wat een mooi bos om in te lopen. We passeren een meer dan 100 jaar oude eik en genieten van alles om ons heen. We zien zelfs een ree voorbijkomen.

Na onze wandeling is het tijd om de camper weer rijklaar te maken. Alle ramen en luiken sluiten, alle lades sluiten, kussentjes in de kastjes met het glaswerk doen zodat het niet gaat rammelen (goede tip van Elly net zo als de topper op ons bed). Chantal en Rene hebben een afspraak in de avond en wij besluiten dat het tijd is om naar huis te gaan rond 16.30uur.

We nemen afscheid van elkaar en rijden nog even naar Auchan om daar nog even te tanken en wat boodschapjes te doen. En dan rijden we onze laatste lange rit naar huis. Het is een leuke route die we niet al te vaak hebben gereden en laat ons weer nieuwe plekjes zien.

Rond 21.45 uur zijn we weer terug in Purmerend. De rit is vlot verlopen en nu kunnen we de belangrijkste spulletjes meenemen uit de camper en lekker slapen in onze eigen bed!!

1. Corrie en Maarten:
    24 september 2023
    En dan is het zo maar weer om.. Fijn dat jullie zo genoten hebben.