Rit van Denemarken naar Duitsland

22 september 2022 - Wilstedt, Duitsland

Donderdag 22 september gaan we nog weer een stukje dichterbij huis komen. Vandaag staat er een lange rit gepland zodat we daarna niet meer zo lang hoeven te rijden. Het is een rit van Denemarken naar Duitsland en zal ruim 4 uur in beslag nemen. We rijden alleen maar over de snelweg en zien dan ook niet veel fraais onderweg.

Rond 14 uur zijn we gearriveerd op de camping in Wilstedt Duitsland. De eigenaar komt direct naar ons toe als we het terrein oprijden. Er staan hier over het algemeen stacaravans maar dat maakt het niet minder gezellig. De lunch staat als eerste op het programma want daar zijn we wel aan toe.

Na de lunch besluiten we nog even te gaan fietsen. Hier in de omgeving kan je prima fietsen van dorp naar dorp maar ook hier zien we niet veel bijzonders. Zelfs een supermarkt is hier heel ver te zoeken. Toch hebben we een fietsrit van ongeveer 20Km gemaakt in het zonnetje met 17 graden. Het weer zit ons ongelooflijk mee en we zijn dan ook zeer dankbaar voor deze afgelopen 3 prachtige weken!

Voor nu staat er een kipschnitzel met gebakken aardappeltjes met doperwten en wortelen op het menu. Kunnen we alvast weer een beetje wennen aan de Hollandse pot. Eet smakelijk allemaal!

1. Jan:
    22 september 2022
    En dan zit het er bijna op. Mooie herinneringen nemen jullie mee.
  2. Chantal:
    22 september 2022
    Toch nog mooie plaatjes geschoten.