Laatste dag op bezoek bij familie

5 augustus 2023 - Haverhill, Verenigd Koninkrijk

Zaterdag 5 augustus is onze laatste dag in Londen. We gaan op tijd ontbijten omdat we al onze spullen droog naar de auto willen krijgen. Na het ontbijt regent het helaas heel hard dus wachten we even met het lopen naar onze auto die in de garage staat. Echter stopt het niet met regenen dus dan maar nat worden.

Als je Londen Centrum voor 12 uur uitrijdt dan hoef je geen kosten te betalen dus gaan we rond 09.30 rijden richting onze familie in Haverhill. Het blijft heel lastig om links te rijden en om al het verkeer om je heen te hebben. De dubbeldekker bussen zijn echt heel groot en rijden soms op hun eigen baan en dan weer op de baan waar wij ook rijden. Gelukkig zijn we met een half uur Londen uit en komen we  op de snelweg.

We willen de afslag naar Great Dunmow nemen om daar naar de Tesco te gaan voor wat boodschapjes maar tegen de tijd dat we daar rijden missen we de afslag en besluiten om dan maar door te rijden naar Haverhill. Online gezocht en ook daar is een Tesco dus daar naar toe gegaan.

Op het moment dat we bijna bij de Tesco zijn, zeg ik nog tegen Niels dat het wel heel leuk zou zijn als we onze familie in de Tesco tegen zouden komen. Omdat we veel te vroeg zijn, vraagt Niels of we al bij ze terecht kunnen en als antwoord krijgen we van Bianca dat Ruud thuis is maar dat zij in de Tesco loopt hahahahaha. Wij zijn al klaar met de boodschappen en gaan daarom alvast naar Ruud toe.

Na een heel gezellige middag samen met Bianca en Ruud gaan we rond 17.15 uur weer weg om naar ons hotel te gaan voor onze laatste nacht in Engeland. Het zijn allemaal binnenwegen die ons naar ons hotel brengt en we komen daar rond etenstijd aan. We brengen onze spullen naar de kamer en gaan dan uiteten in het restaurant naast het hotel.

Heerlijk gegeten en vervolgens lekker slapen, want morgenochtend weer vroeg op om aan onze terugreis te beginnen.