Nog steeds aan de kust

9 september 2023 - Marina di Bibbona, Italië

We hebben besloten om het weekend lekker bij de zee te blijven. Echt even relaxen en tijd nemen om bij te komen van het drukke afgelopen jaar werken.

Bij onze camper zitten we heerlijk in de schaduw en als het echt te warm wordt, nemen we een duik in de zee. 's Morgens is de zee heerlijk rustig en wat later in de middag wat ruiger. Het is niet druk op het strandje waar wij zitten ondanks dat het weekend is.

De rest van de dag lopen we een beetje rond op de camping en lezen we veel. De salamanders lopen hier ook gezellig rond. Zaterdagavond eten we bij de camper lekkere zelfgemaakte pasta met kip, prei etc en room. Niels heeft veel gemaakt dus doen we ook een gedeelte in de vriezer voor een later moment. Na het eten zijn we nog even het strand op gegaan om naar de zonsondergang te kijken. Wat een mooie plaatjes kan je daar van maken.

Zondag is niet heel anders dan zaterdag, behalve dat we weer lekker uiteten zijn gegaan. Dit keer eten we allebei lasagne en deze smaakt heerlijk. Als toetje nog een Italiaans schep ijsje. Nog even lezen en dan lekker slapen...

1. Corrie en Maarten:
    13 september 2023
    Mooie foto's, zijn helemaal niet jaloers hoor!