Zondag rustdag (voor mij dan...)

17 september 2023 - Firenzuola, Italië

Zondag 17 september zijn we heel rustig aan opgestaan. Het douche gebouw is echt super mooi hier en we kunnen zo lang douchen als we zelf willen want dat zit in de staplaats prijs. We ontbijten met kwark en muesli. En gaan dan bedenken wat we vandaag willen gaan doen.

Voor mij wordt dit een rustdag. Lekker mijn boek lezen en van het zonnetje genieten. Even lekker niks. Nou ja, een beetje de was opvouwen, de camper netjes maken etc..

Niels wilde graag nog even fietsen dus omkleden en fietskleding aan en lekker op weg gegaan. Hij wilde graag de route die wij gewandeld hadden ook nog met de mountainbike doen en de verdere omgeving verkennen.

Na de fietstocht luieren we lekker en gaan we rond 19.00 uur weer bij het restaurant/kantine op de camping uiteten. Niels kiest voor een Calzone en ik voor een pizza met ham, kaas en champignons. Deze keer maar geen wijn maar gewoon een colaatje en voor mij een biertje. We genieten enorm op deze camping omdat alles lekker ongedwongen gaat. Ik wilde nog een ijsje toe en die mocht ik zelf uit hun vriezer pakken. Niels wilde nog een cappuccino en zo is de dag alweer voorbij gegaan.

Morgen gaan we op weg naar een camping ongeveer 16 km van het Gardameer af en zetten we langzaam onze terugreis in.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerard Kramer:
    19 september 2023
    Dit is dus genieten uitslapen, ontbijtje, klein beetje poetsen, veel boekje lezen borreltje?? En daarna lekker eten, hetlijkt wel vakantie.
    Geniet ook van de terug reis